Registracija blagovne znamke v Sloveniji poteka na tri različne načine
Registracija blagovne znamke v Sloveniji lahko poteka po različnih potek. Trije postopki, ki se največkrat pojavijo so naslednji. Večina ljudi se odloči da bo blagovno znamko prijavila na nacionalni Urad za intelektualno lastnino. Na začetku se lahko poslužujemo tudi regionalnega Urada, ki ravno tako omogoča veljaven postopek. Tretja opcija pa je ta, da uporabimo madridski sporazume oziroma Svetovno organizacijo za intelektualno lastnino.
Registracija blagovne znamke v Sloveniji se tako prične z enostavno prijavo. Datumsko gledano začne prijava šteti takrat, ko so dopolnjenje vse zahteve v prijavi in ne takrat, ko prijavo oddamo na pošto. Ko urad dobi prijavo, najprej preveri vse pogoje, ki se morajo b primeru neizpolnjevanja dopolniti. Ko so vsi dokumenti vloženi, pa prične veljati trimesečni rok, v katerem se lahko ugovarja na dano prijavo.
Registracija blagovne znamke v Sloveniji se zaključi takrat, ko opravimo potrebno plačilo za registracijo znamke. Ko imamo vse obveznosti urejene in poravnane, pa lahko s ponosom povemo, da smo registrirali svojo blagovno znamko, ki bo poznana po celem svetu.
Prijava patenta poteka prek ustaljenih postopkov
Prijava patenta seveda prinese kar visoke stroške, zato si vsako podjetje ne more privoščiti, da bi v vsakem trenutku vložilo prijavo za patent. Če vemo, da nimamo dovolj denarja, a si vseeno želimo zaščititi svoj izum, si lahko poiščemo licenčne partnerje, ki nam bodo finančno pomagali pri patentiranju izdelka. To je odličen način za uspešno poslovanje izdelka.
Prijava patenta postaja tudi v Sloveniji vse bolj pomembna. Vsako leto lahko opazimo več vlog za prijavo, kar pomeni, da smo tudi Slovenci postali pozorni na svojo intelektualno lastnino in da jo želimo zaščititi. Vsaka prijava pa seveda ni odobrena. Navadno jih urad potrdi manj kot polovico. To pomeni, da moramo biti pred začetkom postopka resnično prepričani vase in v svoj izdelek.
Prijava patenta je priporočljiva predvsem takrat, ko imamo izdelek, ki smo ga dolgo razvijali, konkurenti pa ga bodo zlahka kopirali.